Tvätta

Imorse såg det ut at bli en riktig hopplös tråksöndag. Men jag fixade till värsta lyxfrullen och blev på skitbra humör. Det här kan bli riktigt nice tänkte jag. Släpade ner all min smutstvätt 4 trappor för att tvätta. Va händer då? Jo någon jävel har snott min tvättid. Man blir inte lite vansinnig. Jag kokade och kände mig mer o mer förbannad. Att folk inte kan sköta sig. Kan man inte det får man fan bo i hus. När man bor i lägenhet, får man i alla fall visa lite respekt. detta är absolut inte första gången mina grannar cp:ar sig. Har haft inbrott i mitt källarförråd, i mitt vindsförråd, och min cykel har blivit stulen. Nån fantasibrist lider de inte av har jag märkt. Riktigt kreativa och påhittiga grannar. Undrar vad som händer nästa gång. Blir inte förvånad längre. Men åter till tvättningen; så 18 möjliga misstänkta idioter fanns det, så antingen hade jag kunnat ringa på allas dörr o fråga vem som var skyldig. Eller hade jag kunnat bryta mig in i tvättstugan o tömt maskinerna. Hde inte känts helt fel. Men orka. Det är inte värt det. Så nu får det bli smutsiga jobbkläder imorgon. Fräscht!!

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0