Ny tv!

Yes, jag har köpt en ny tv! Haha den var rolig, va? Alla som känner mig vet att jag aldrig skulle lägga pengar på en ny tv. Jag kollar nästan aldrig, och gör jag det, spelar bildstorleken ingen roll. 14" eller 32" , typ samma sak för mig. Hade innan en 20" som funkat jättebra, men så hade min bror en 28" han ville bli av med. 300 spänn senare står den nu i mitt vardagsrum. Ja, en TJOCK-TV såklart. Visst, en platt-tv hade jag inte tackat nej till, om jag fått den gratis. Men det är inget jag betalar för.

Materiella saker blir man inte lycklig av, eller rättare sagt, jag blir inte lycklig av det. Det jag unnar mig är tattoos, god mat, nöjen, resor, tidningsprenumerationer (älskar att läsa sånt). Hänt Bild, Veckans nu, Veckorevyn, Cosmopolitan, Glamour, Kalle Anka + olika tattootidningar. You name it, I have it. Fast det är ju upp till var och en, beror på vad man väljer att prioritera. Så länge man är lycklig, e det lugnt.

Åter till tvn. Nu har jag 4 st tv. Jag bor i en 2a, så egentligen behöver jag bara 2 st. En i sovrummet och en i vardagsrummet. Får väl försöka sälja vidare dem. Annars åker de in i mitt förråd. Och då blir jag garanterat av med dem. Grannar med låååååååånga fingrar is the shit. Dårar.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: surrrau

älskar teven! :D

2008-03-02 @ 23:01:14
URL: http://dizliike.blogg.se
Postat av: Fiona

oki! tack! :D Jaa, jag har bokat tid för en, har bestämt mig för en ;) Så snart smäller det! du har redan antar jag? ^^

2008-03-03 @ 21:03:43
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se
Postat av: Fiona

det blir "what doesn't kill you only makes you stronger" fast på hebreiska, längs ryggraden :):) gör det, det vill jag jättegärna se! :D ha det finfint!

2008-03-04 @ 00:32:06
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0