Lista

Bara för att jag hatar listor, så kommer här en klassisk meningslös bloggutfyllnadslista. Ska bli exciting och se om någon orkar läsa den:


DAGENS:

Klädsel: Mjukisbyxor, linne (standard söndag-/bakisoutfit)
Frisyr: Slarvigt uppsatt aka knullrufs
Låt: Yves Larock - Rise up 
Tv: Miami Ink senare ikväll 
Tråkigaste: Hela dagen än så länge 
Roligaste: Min "nya" tv

FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet
Typ av musik: Dropkick Murphy´s, Flogging Molly, Queen, Scorpions
Parfym: Hugo Boss - Deep Red
Månad: Juni, juli, augusti
Mat: Lax, potatis o gräddfil
Dricka: Pepsi
Godis: Snusklubbor
Tidning: Tattoomagazine
Film: Americam Pie-filmerna
Skådis: Richard Gere (sexy!!)
Djur: Min dvärghamster Lily

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Massa på Ikea o nya brillor
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Jadå
Sagt "jag älskar dig": Tror jag sa det till Mamma när hon ringde <3
Träffat någon ny: Haha det gör jag väl alltid
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Bara mitt duntäcke :P
Kissed someone: Nej
Ätit: För mkt för att orka rabbla upp här

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Mange?
Såg dig gråta: Haha min chef, jag blev vansinnig och kunde inte låta bli
Fick dig att gråta: Min chef
Fick dig att börja skratta: Fredde
Du gick på bio med: Jeppe
Du gick på stan med: Syrran
Skickade e-mail till dig: Linda
Skickade ett sms till dig: Jimmie
Skickade senast ett lunarinlägg till dig: Har inte lunar. Längre.

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Fiona

tack så mkt :)tattoo magazine, vart hittar man dom? :)

2008-03-02 @ 16:28:17
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se
Postat av: anna

jag gillar att läga upp godiset och njuta med ögat också..dessutom tycker jag det ser lyxigt ut den stund det ligger framme, hehe
kram!

2008-03-02 @ 16:52:54
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: S

Tack. Då va man hemma igen då:)

2008-03-02 @ 17:40:45
URL: http://sabinaa.blogg.se
Postat av: lowisa

haha, din kommentar behövdes idag, tack!
och sånna listor, det är bra roligt att skriva! :D

2008-03-02 @ 17:50:30
URL: http://enlowisa,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0