Rent hus

Har precis suttit klistrad framför tvn och kollat på tv4:s nya program, Rent hus. Handlar om två städtanter som ska göra hembesök hos Sveriges största grisar, och hjälpa dem och röja i deras hem. Hur fan kan man leva så? Hur kan man vara så grisig? Jag satt och gapade med munnen, trodde nästan ögonen skulle ploppa ut. Blev så chockad. Usch. Svineri!! I kylen hade han ett margarinpaket som hade bäst före-datum, 1995!!! Lax, där datumet gått ut 2001. Massa hundmat liggandes i röran. Och snuskhummern hade inte ens någon hund. Hmm. Massa teknikprylar, som var trasiga, eller inte användes.

Trodde jag var grisig, men detta tar priset. Visst, jag diskar inte varje dag, och äter jag i vardagsrummet, plockar jag kanske inte undan direkt. Slänger kanske min smutstvätt på golvet, istället för i tvättkorgen. MEN efter ett tag, tar man ju tag i det. Nån måtta får det ju vara! Och visst, ofta sparar jag totalt onödiga prylar, och tänker att de kan va bra o ha. Men när då? Har man inte använt en pryl/klädesplagg det senaste året, kan man bannemej leva utan det forever. Jaja, ska bli spännande och se nästa progge. Can´t wait.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej. Fysjutton sjäger jag bara hur kan gubben bo så där? asg!

2008-02-27 @ 22:04:45
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0