Läggdags

Nu har klockan återigen passerat 22. Jag ska ju för guds skull upp kl5 imorgon! Innan gick jag alltid o la mig vid 21. Har aldrig varit nån kvällsmänniska, så det har funkat bra. Men va fasiken har hänt nu på senaste? Sitter uppe o glottar tv till mittinatten. Sen släpar jag mig upp som en zombie på morgonen. Nej jag ska bannemej intala mig att jag fortfarande e 7 år, och inte får va uppe längre än kl20. Och på den tiden var det en plåga, för mitt barndomsfavvoprogge of all times var ju Rederiet, och det började ju kl20! Jaja whatever, sweet dreams o godnatt!

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: surrrau

hoppas att du sov skönt :)

2008-03-02 @ 23:01:42
URL: http://dizliike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0