Veckosummering

Hej!

Så hur gick det nu med mitt projekt då? Sådär. Fixade inte allt jag skulle, men gjorde istället annat som jag också skulle. Här kommer resultatet:

måndag: jobbat, step1, fikat
tisdag: jobbat, promenixat
onsdag: jobbat, siba, fikat
torsdag: jobbat, handlat, promenixat
fredag: jobbat, film/fest
lördag: jobbat, sexparty/utgång
söndag: tvättat, hif

Ganska nöjd :) måste göra minst en vettig sak varje dag efter jobb. Måste ta tag i mitt liv ^^ man kan inte bara leva livet och ha roligt all the time, måste tänka lite längre. Ser ut som om jag kommer få min kamera fixat alt få en ny kamera. Känns skönt. Trist att inte kunna fota när man känner för det. Föräkring is the shit!

Var på Hif-Halmstad idag. Riktigt schysst. Jag är inte intresserad av fotboll, men stämningen i klacken gör det värt att gå. Roligt att skrika och ha sig. Händer inte så ofta att man kan stå och skrika hela könslexikonet, utan att folk reagerar. Omoget och osportsligt enligt andra, underhållande enligt mig.

Imorgon är det dags för Prison Break igen. Mitt favvoprogge! Ögongodis it is ;)

Nu ska jag fixa lite här hemma, sen sova. Har varit en hård helg, och inte mkt sömn heller, så ska bli otroligt skönt att begrava mig under täcket :)


Va har ni själva hittat på idag?
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tja. oj vad man jobbar & sliter här då:)
allt bra me dig?
kika gärna på min tävling i bloggen :)

2008-04-13 @ 16:19:43
URL: http://Katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0